Ви є тут

Модифікація жанру новели в українській літературі 60-80- років ХХ століття (Є. Гуцало, В. Шевчук, А. Колісниченко)

Автор: 
Подлісецька Ольга Олегівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004761
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . .
РОЗДІЛ 1. ЕВОЛЮЦІЯ НОВЕЛІСТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ПИСЬМЕННИКІВ х РОКІВ ХХ
СТОЛІТТЯ В КОНТЕКСТІ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ НОВЕЛИ . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Жанр як динамічна категорія поетики . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2. Поетика новели в історичному аспекті . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2.1. Модифікаційні процеси в українській новелі х років ХХ століття . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . .
1.2.2. Класифікації новели в аспекті теоретичної поетики . . . . .
1.2.3. Концепції маргінальної особистості та їх художня реалізація
Висновки до першого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. .
РОЗДІЛ 2. НЕОРЕАЛІСТИЧНА НОВЕЛА Є. ГУЦАЛА ТА А. КОЛІСНИЧЕНКА . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. 1. Лірична новела Є. Гуцала як зразок безфабульної новели з внутрішньою дією
(збірки «Хустина шовку зеленого» / р./, «Запах кропу» / р./) . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Неореалістична новела акції Є. Гуцала: деканонізація героя як фактор
естетичного пошуку (збірка «Орлами орано» / р./). . . . 2.3.
Ексцентричні новели Є.Гуцала (збірки «Полювання з гончим псом» /р./,
«Мистецтво подобатись жінкам» / р./) . . . . 2.4. Неореалістична новела
А. Колісниченка з послабленою функцією фабули (збірки «Хроніка Івана Скомороха»
/ р/, «Світло вершин» / р./). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5. Неореалістична
новела акції А. Колісниченка: філософсько-етична спрямованість (збірки
«Таємниця безсмертя» /р./, «Честь» / р./). . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . .
Висновки до другого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 3. НОВЕЛІСТИКА В. ШЕВЧУКА: ОСОБЛИВОСТІ СИНТЕЗУ . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. Психологічна новела з екзистенційними мотивами (збірки «Вечір святої осені»
/ р./, «Серед тижня» / р./) . . . . . . . . . . .
3.2. Фольклорно-фантастична необарокова новела: поетика образів (цикл «Голос
трави» /-/) . . . . . . . . . . . . . . . .
. Новели-притчі (цикл «Голос трави») . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до третього
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
.
ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК