Ви є тут

Мотивація навчання інформатики в учнів 7-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів

Автор: 
Барна Ольга Василівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005211
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП ………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ
ІНФОРМАТИКИ В УЧНІВ - КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ…………………………
1.1. Навчання та розвиток учнів за умов становлення суспільства знань.
1.1.1. Навички ХХІ століття та шляхи їх формування в учнів –
років……………………………………………………………………
1.1.2. Вікові психолого-педагогічні особливості розвитку підлітків за умов
життя в цифровому світі………………………………………….
1.2. Поняття мотивації навчання як психолого-педагогічної
категорії……………………………………………………………………….
1.2.1. Сутність та підходи до визначення мотивації
навчання………………………………………………………………….
1.2.2. Мотиви та їх місце в навчальній діяльності підлітків………….
1.2.3. Шляхи формування позитивної мотивації до навчання в учнів - класів
загальноосвітніх навчальних закладів………………….……
1.3. Вплив навчального предмету інформатики на мотиваційну сферу учнів -
років…………………………………………………………….
1.3.1. Мета навчання інформатики як за умов розвитку суспільства знань
………………………………………………………………………
1.3.2. Реалізація міжпредметних зв’язків при навчанні
інформатики……………………………………………………………….
1.3.3. Активність суб’єкта як фактор впливу на формування внутрішньої мотивації
у процесі навчання інформатики………………
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ ………………………………………………
РОЗДІЛ 2. МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ В УЧНІВ – КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ………….
2.1. Добір змісту навчання інформатики у - класах загальноосвітніх навчальних
закладів……………………………………….………………
2.2. Створення інструментарію позитивної мотивації навчання інформатики в дітей
- років………….…………………………………
2.2.1. Роль тематичних та ключових запитань у формуванні позитивної мотивації
при навчанні інформатики………………………
2.2.2. Вплив сучасних Інтернет-технологій на зміну мотивації до навчання у
підлітків.…………………………………………………….
2.2.3. Методичний потенціал комп'ютерних засобів графічного подання даних при
навчанні інформатики…………………………….
2.3. Інноваційні методи навчання, що забезпечують зацікавленість учнів до
процесу здобування знань.………………………………………………
2.3.1. Методи впливу на активність учнів у процесі
пізнання……………………………………………………………………
2.3.2. Метод доцільно дібраних задач як основа забезпечення успіху при навчанні
інформатики……………………………………………….
2.2.3. Роль навчальних проектів у формуванні стійкої мотивації до навчання у
підлітків…………………………………….……………….
2.3.4. Навчальна гра та її вплив на підвищення емоційності
навчання………………….………………………………………………
2.4. Особливості застосування індивідуальних, парних та групових форм
навчальної діяльності………………………………………………………
2.4.1. Індивідуальний підхід як основа побудови учнями власної стратегії
вивчення інформатики…………………………….………….
2.4.2. Організація роботи учнів у парах та у малих групах на уроках інформатики
у - класах…………………….…………………………
2.5. Проведення педагогічного експерименту та опрацювання
результатів……………………………………………………………………
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ …………….…………………………………….
ВИСНОВКИ………………………………….…………………………………
СПИСОК