Ви є тут

Методика навчання мережевих технологій студентів інженерно-педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Автор: 
Павленко Максим Петрович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005809
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
Розділ 1. НАВЧАННЯ МЕРЕЖЕВИХ ТЕХНОЛОГІЙ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ
СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Аналіз методик навчання мережевих технологій студентів
інженерно-педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів і визначення
проблеми дослідження
1.2. Розвиток мережевих технологій та їх вплив на методику навчання студентів
інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю
1.3. Постановка завдань дослідження
Висновки до першого
розділу
Розділ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МЕРЕЖЕВИХ ТЕХНОЛОГІЙ СТУДЕНТІВ
ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
2.1. Теоретичні засади методики навчання мережевих технологій студентів
інженерно-педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів
2.2. Мета та зміст навчання мережевих технологій студентів
інженерно-педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів
2.3. Методи та засоби навчання мережевих технологій студентів
інженерно-педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів
Висновки до другого
розділу
Розділ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РОЗРОБЛЕНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ
МЕРЕЖЕВИХ ТЕХНОЛОГІЙ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
3.1. Завдання та умови проведення експерименту
3.2. Визначення стану традиційної методики навчання мережевих технологій
студентів інженерно-педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів
3.3. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики навчання
мережевих технологій студентів інженерно-педагогічних спеціальностей вищих
навчальних закладів
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
Додаток А. Робоча програма дисципліни «Комп’ютерні мережі»
Додаток Б. Структурна формула курсу «Комп’ютерні мережі»
Додаток В. Методика навчання мережевих технологій майбутніх
інженерів-педагогів
Додаток Д. Тестові завдання для перевірки рівня сформованості умінь студентів з
дисципліни «Комп’ютерні мережі»
Додаток Е. Дані проведення експериментального дослідження
Додаток Ж. Системи керування змістом як засіб організації навчального
середовища
Додаток З. Cписок публікацій за темою дисертації
Додаток К. Акти впровадження результатів дисертаційного дослідження
СПИСОК