Ви є тут

Педагогічне управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освіти

Автор: 
Галус Олександр Мар\'янович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000133
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРАКТИЦІ СТУПЕНЕВОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
1.1. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у ВНЗ
1.2. Сучасні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у практиці вищої школи .
1.3. Ступенева підготовка фахівців у педагогічному ВНЗ як умова забезпечення неперервності їхньої освіти
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ
АДАПТАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ У КОНТЕКСТІ НАУКОВИХ ТЕОРІЙ ТА ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ СТУПЕНЕВОГО ВНЗ.
2.1. Адаптація як психолого-педагогічний феномен 2.2. Концептуальні засади адаптації особистості за умов реформування вищої школи.
2.3. Теоретична субмодель процесу адаптації студента у системі ступеневої педагогічної освіти.
2.4. Процес адаптації як складова професійного розвитку майбутніх учителів.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ
ПЕДАГОГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ АДАПТАЦІЄЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ СТУПЕНЕВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
3.1. Наукові засади педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів за умов ступеневої освіти
3.2. Теоретична модель структури педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освіти .
3.3. Зміст та структура системи педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів за умов ступеневої освіти .
3.4. Методика дослідження процесів адаптації та результати констатувального експерименту .
Висновки до третього
розділу
РОЗДІЛ
ШЛЯХИ ТА УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ СИСТЕМИ ПЕДАГОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ АДАПТАЦІЄЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗА УМОВ СТУПЕНЕВОЇ ОСВІТИ
4.1. Експериментальна апробація системи педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів
4.2. Педагогічне управління системою роботи ВНЗ з реалізації компонентів адаптації майбутніх учителів за умов ступеневої професійної підготовки
4.3. Результати формувального експерименту . 4.4. Дотримання основних закономірностей, принципів та умов педагогічного управління системою роботи ступеневого ВНЗ як перспектива успішної адаптації майбутніх учителів
Висновки до четвертого
розділу . ВИСНОВКИ ДОДАТКИ. СПИСОК