Ви є тут

Організаційно-педагогічні засади реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті

Автор: 
Березівська Лариса Дмитрівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000335
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Концептуальні засади дослідження ………………………………………….
1.2. Іcторіографія проблеми ……………………………………………………….
Висновки до першого
розділу………………………………………………………
РОЗДІЛ 2. СПРОБИ РЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ІМПЕРСЬКУ ДОБУ (–)
2.1. Проекти змін шкільної освіти в – рр………………………………
2.2. Державно-громадські ініціативи щодо реформи шкільної освіти
(–)………………………………………………………………………………………
2.3. Демократичний проект реформування шкільної освіти П.М. Ігнатьєва
(–)……………………………………………………………………………………
Висновки до другого
розділу…………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКЕ РЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПЕРІОД УКРАЇНСЬКОЇ
НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ (–)
3.1. Шкільна реформа як засіб створення єдиної демократичної національної школи
в добу Центральної Ради …………………………………………………….
3.2. Реформаторські процеси в галузі шкільної освіти в період Гетьманату П.П.
Скоропадського…………………………….…………………………………
3.3. Шкільне реформування за часів Директорії як продовження освітньої політики
Центральної Ради…………………………………………………………………
Висновки до третього
розділу……………………………………………………
РОЗДІЛ 4. РОЗБУДОВА ШКІЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНСЬКІЙ СОЦІАЛІСТИЧНІЙ
РАДЯНСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ (–)
4.1. Реформа шкільної освіти на основі концепції Наркомосу РСФРР
(–)……………………………………………………………………………………
4.2. Схема реформування системи шкільної освіти Г.Ф. Гринька (–)
4.3. Реформування – рр. як період експериментування й пошуку.
4.4. Реалізація радянської моделі шкільної освіти в УСРР (–)………
Висновки до четвертого
розділу…………………………………………………
РОЗДІЛ 5. ТЕНДЕНЦІЇ ВНУТРІШНЬОСИСТЕМНОГО РЕФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ В
УРСР В УМОВАХ АВТОРИТАРНОГО СУСПІЛЬСТВА (–)
5.1. Контрреформа системи шкільної освіти як її уніфікація в загальнорадянську
в -х – на початку -х рр. ХХ ст.………………………………………………….
5.2. Реформа щодо зміцнення зв’язку школи з життям – рр. як складова
десталінізації суспільного життя…………………………………………………….
5.3. Часткові зміни і наростання стагнаційних явищ у шкільній освіті в
– рр…………………………………………………………………………………
5.4. Зародження демократичних змін на тлі реформи загальноосвітньої і
професійної школи (–)…………………………………………………………….
Висновки до п’ятого
розділу………………………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………
СПИСОК