Ви є тут

Розвиток освітніх технологій у теорії та практиці вищої педагогічної освіти України (1957 - 2005)

Автор: 
Янкович Олександра Іванівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000636
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯКІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА .1.1. Основні підходи до визначення змісту базових
понять
1.2. Ознаки, структура та класифікації освітніх технологій1.3. Аналіз дослідженості проблеми технологізації педагогічної освіти у науковій літературі.
1.3.1. Обґрунтування періодизації розвитку освітніх
технологій .
1.3.2. Досліджуваний феномен як предмет психолого-педагогічних розвідок.
1.3.3. Характеристика наукових пошуків із проблем підготовки педагогів до реалізації технологічного підходу.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЇХ ГЕНЕЗИСУ2.1. Етапи та загальна методика дослідження проблеми
розвитку технологічного підходу
2.2. Обґрунтування концептуальних та теоретичних засад технологізації освіти вищої школи.
2.2.1. Освітня технологія як педагогічно-соціальна інновація педагогічних ВНЗ. 2.2.2. Критерії та класифікації освітніх технологій 2.3. Вплив генезису освітніх технологій зарубіжної педагогіки
на обґрунтування теоретичних засад технологізації
вітчизняних ВНЗ.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ТИПИ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙУ ПЕДАГОГІЧНИХ ІНСТИТУТАХ У КІНЦІ -Х - СЕРЕДИНІ -Х РР. ХХ ст. . 3.1. Передумови розвитку технологічного підходу у вищій педагогічній школі
3.2. Технології навчання у вищих педагогічних навчальних закладах. 3.2.1. Програмоване навчання як основа освітніх технологій 3.2.2. Традиційна технологія організації навчального процесу.3.3. Наскрізний характер технології комуністичного виховання радянського періоду.
3.4. Соціально-виховні технології у підготовці майбутнього вчителяВисновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4. КОМП'ЮТЕРИЗАЦІЯ ОСВІТИ ЯК
ХАРАКТЕРНА ОЗНАКА ПЕРІОДУ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХТЕХНОЛОГІЙ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ
-Х-ПОЧАТКУ -Х РР. ХХ СТ. 4.1. Суперечливість суспільних чинників розвитку освітніх технологій досліджуваного періоду
4.2. Основні види навчальних технологій педагогічних інститутів України .
4.3. Виховні та соціально-виховні технології завершального періоду існування тоталітарної держави
Висновки до четвертого
розділу .
РОЗДІЛ 5. УПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙУ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ . 5.1. Основні напрями розвитку освітніх технологій 5.1.1. Обґрунтування теоретичних основ технологічного підходу.
5.1.2. Вивчення педагогічних технологічних дисциплін.
5.1.3. Реалізація освітніх технологій у навчально-виховному процесі ВНЗ.
5.2. Технологізація вищої педагогічної освіти у контексті Болонських угод
5.3. Основні причини недостатнього використання освітніх технологій у навчальних закладах педагогічного профілю.
Висновки до п'ятого
розділу
РОЗДІЛ 6. ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ПРОВІДНИХ ІДЕЙГЕНЕЗИСУ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ЇХ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ 6.1. Характеристика експериментального дослідження формування готовності педагогів до використання технологічного підходу .
6.2. Відображення результатів ретроспективного аналізу в моделі розвитку освітніх технологій ( - ).
6.3. Основні тенденції та прогнозування майбутнього технологізації педагогічної освіти .
Висновки до шостого
розділуВИСНОВКИ.ДОДАТКИСПИСОК