ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Історіографічна, джерельна та методологічна база дослідження
1.1. Історіографія проблеми
1.2. Джерельна база дослідження
1.3. Методологічні засади
РОЗДІЛ 2. Історичні та політичні аспекти освітньої проблеми в Болгарії (друга половина ХХ століття)
2.1. Історичні традиції розвитку болгарської освіти
2.2. Новоболгарська школа як передумова освітніх перетворень другої половини -х років
2.3. Загальна характеристика основних факторів утвердження тоталітарного режиму в Болгарії у повоєнний період
РОЗДІЛ 3. Формування засад освітньої політики: традиції та новаторство
3.1. Спроба теоретичного обґрунтування концепції розвитку освіти у другій половині -х років
3.2. Основні форми і напрямки перебудови освітньої сфери
3.3. Етнічний аспект організації шкільної справи в повоєнній Болгарії
РОЗДІЛ 4. Теорія і практика шкільного будівництва в соціалістичну добу
4.1. Компартійна оптика проблем освіти
4.2. Ідеологізація освіти як засіб тоталітарного контролю
4.3. Організаційно-структурні зміни освітнього простору
4.4. Кадрове та методичне забезпечення навчального процесу
4.5. Українсько-болгарські освітянські зв'язки
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922