ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ, ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА НАПРЯМИ
1.1. Сутність трансформаційних процесів у сучасній освіті.
1.2. Роль освіти в процесі соціалізації людини
РОЗДІЛ
ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ
2.1. Поняття демократизації та його застосування до процесів,
що відбуваються в освіті
2.2. Сутність демократизації освіти та суб'єктивні
відхилення від демократичних перетворень в освіті.
РОЗДІЛ
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
3.1. Академічна мобільність викладачів та студентів.
3.2. Вибір студентами навчальних курсів та спецкурсів; переваги
та недоліки кредитно-модульної системи організації навчання
3.3. Лібералізація навчальних програм та державних стандартів
3.4. Творча активність викладача та студента
3.5. Проблема часткової або повної автономії університетів:
зарубіжний і вітчизняний досвід.
РОЗДІЛ
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ТА УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТИ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ
4.1. Основні засади організації й управління освітою
в умовах поглиблення демократизації суспільства.
4.2. Демократизація управління та організації життєдіяльності
навчального закладу.
ВИСНОВКИ.
СПИСОК
- Киев+380960830922