Вы здесь

Еволюція ґотичної поетики і роман "Буреверхи" Емілії Бронте.

Автор: 
Пастух Христина Андріївна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U004875
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. Становлення ґотичного роману як жанрового
різновиду в атмосфері преромантизму й романтизму
1.1. Огляд літератури предмету дослідження………………………………….
1.2. Підготовча стадія у формуванні ґотичного роману………………………
1.3. “Замок Отранто” Г. Уолпола – перший ґотичний роман. Аналіз
поетики його сюжету та атрибутів жанрового архетипу………………………
1.4. Поетика “приємного страху”………………………………………………
1.5. Етап романтичної френезії в еволюції ґотичної поетики
(порівняльний аспект)……………………………………………………………
1.6. Жанрова модель ґотичного роману (теоретичні узагальнення)………….
1.6.1. Локус несамовитості………………………………………….
1.6.2. Типаж………………………………………………………
1.6.3. Надприродні
сили………
1.6.4. Таємниці і жахи………………………….
1.6.5. Видатки на експерименти…………………….
РОЗДІЛ 2. “Нова ґотика” в англійському романі
2.1. Питання теорії співіснування і синтезу літературних напрямів…………
2.2. Риси вікторіанської доби………………………………………………….
2.3. Ґотика у параметрах окультизму…………………………………………
2.4. На перехресті напрямів: роман “Джен Ейр” Шарлотти Бронте…………
2.5. Романтизм і реалізм у романі “Джейн Ейр”………………………………
2.6. Ґотика як основна пружина сюжету у “Джейн Ейр”……………………
РОЗДІЛ 3. “Буреверхи” Емілії Бронте : ґотичний елемент
у жанровій структурі роману
3.1. Полісемантика заголовку й жанру (romance / novel)…………………….
3.2. Перегук віршів Емілії Бронте з її романом………………………………
3.3. Наративна стратегія як система……………………………………………
3.4. Романтизм і реалізм “Буреверхів”…………………………………………
3.5. Елементи “домашнього реалізму” і сімейного роману……………………
3.6. Барви і відтінки любовних історій…………………………………………
3.7. Ґотичний простір і типаж……………………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………
СПИСОК