зміст готовності майбутніх економістів до розв’язування
творчих фахових завдань……………………………………
1.3. Моделювання як метод навчально-пізнавальної діяльності……….…
Висновки до першого
розділу…………………………………………….
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ
ТВОРЧИХ ФАХОВИХ ЗАВДАНЬ ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ……………………………………………
2.1. Обґрунтування педагогічних умов дослідження…………………….
2.2. Математичне моделювання як засіб розв’язування творчих фахових
завдань………………………………………………………………………
2.3. Застосування імітаційно-ігрового моделювання в процесі розв’язування
творчих фахових завдань………………………………….……………….
2.4. Використання комп’ютерного моделювання під час розв’язування творчих
фахових завдань майбутніми економістами………….……….
Висновки до другого
розділу…………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ
МОДЕЛЮВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТВОРЧИХ ФАХОВИХ
ЗАВДАНЬ……………………………………………………
3.1. Організація та методика проведення експериментальної роботи…
3.2. Аналіз результатів експериментального дослідження………………
Висновки до третього
розділу……………………………………….…
Загальні висновки…………….…………………………………
ДОДАТКИ…………………………………………………………………
СПИСОК
- Киев+380960830922