Ви є тут

Підготовка майбутніх економістів до розв'язування творчих фахових завдань засобами моделювання

Автор: 
Рум\'янцева Катерина Євгеніївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005238
129 грн
Додати в кошик

Вміст

зміст готовності майбутніх економістів до розв’язування
творчих фахових завдань……………………………………
1.3. Моделювання як метод навчально-пізнавальної діяльності……….…
Висновки до першого
розділу…………………………………………….
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ
ТВОРЧИХ ФАХОВИХ ЗАВДАНЬ ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ……………………………………………
2.1. Обґрунтування педагогічних умов дослідження…………………….
2.2. Математичне моделювання як засіб розв’язування творчих фахових
завдань………………………………………………………………………
2.3. Застосування імітаційно-ігрового моделювання в процесі розв’язування
творчих фахових завдань………………………………….……………….
2.4. Використання комп’ютерного моделювання під час розв’язування творчих
фахових завдань майбутніми економістами………….……….
Висновки до другого
розділу…………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ
МОДЕЛЮВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТВОРЧИХ ФАХОВИХ
ЗАВДАНЬ……………………………………………………
3.1. Організація та методика проведення експериментальної роботи…
3.2. Аналіз результатів експериментального дослідження………………
Висновки до третього
розділу……………………………………….…
Загальні висновки…………….…………………………………
ДОДАТКИ…………………………………………………………………
СПИСОК