- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2002
Артикул:
0402U000397 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Відображення космогонічної картини світу у фразеологічних одиницях німецької мови
- Розвиток абсолютної інфінітивної конструкції в англійській мові (ХІІ-ХІХ ст.).
- Просодичні іміджеві характеристики політичної ораторської промови (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі британського варіанту англійської мови)
- Соціолінгвістична варіативність дискурсу англійського "реального" телебачення (на матеріалі реаліті шоу "Великий Брат")
- Категорія теперішності та засоби її реалізації в англомовному художньому дискурсі.
- Порушення рамкової конструкції в сучасній німецькій мові: функціональний аспект, нормативний статус
- "Структурні та функціональні особливості вторинної предикації в сучасній англійській мові (досвід формально-граматичного моделювання)"
- Структура та функції абсолютної дієприкметникової конструкції у середньоанглійській мові.
- Інтеграція автохтонних запозичень в лексико-семантичній системі сучасної англійської мови США
- Зародження, розвиток та функціонування граматичної категорії числа в німецькій мові (на матеріалі іменників)