- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2002
Артикул:
0402U000397 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Ідіостиль Джуліана Барнса у лінгвоконцептуальному вимірі
- Біблійно-християнська метафора в німецькій мові: номінативний аспект.
- Номінативне поле "вираз обличчя" в сучасному англомовному художньому дискурсі: емотивний та прагматичний аспекти
- Порушення рамкової конструкції в сучасній німецькій мові: функціональний аспект, нормативний статус
- Якісні прислівники на -ly в лінгвокогнітивному аспекті (на матеріалі англійської художньої прози).
- Лінгвостилістичні засоби створення образу стереотипного персонажа (на матеріалі англомовної пригодницької прози ХІХ-ХХ ст.)
- Лінгвокультурний простір художньої прози Редьрда Кіплінга
- Транслокальні прислівники із доцентровою скерованістю дії та їх словотвірні кореляти у сучасній німецькій мові.
- Лінгвопрагматичні аспекти категорії фактуальності (на матеріалі текстів британських газет 2000–2006 рр.).
- Інфінітивна конструкція з прийменником for у середньоанглійській мові: семантика та функціонування