- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами).
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2002
Артикул:
0402U000397 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Просодія переконування в англійському діалогічному мовленні (експериментально-фонетичне дослідження)
- Просодичні засоби актуалізації ритмічної структури навчального тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі підручників з англійської мови).
- Образний простір американської поезії: лінгвокогнітивний аспект
- Концептуальна парадигма інформаційних неологізмів (на матеріалі сучасної англійської мови).
- Гендерна специфіка об'єктивації концепту ЩАСТЯ у сучасному англомовному художньому дискурсі.
- Поняття часу та його реалізація у німецькій мові (діахронічне дослідження)
- Англійський багатокомпонентний економічний термін (парадигматичний та синтагматичний аспекти)
- Перелічення як засіб репрезентації концептуальної інформації в англомовному економічному дискурсі
- Семантика, структура і функціонування оцінної антропонімічної лексики в англійській мові
- Інтонація оцінних висловлень у сучасному англійському діалогічному мовленні: гендерний аспект (експериментально-фонетичне дослідження)