Ви є тут

Підвищення конкурентоспроможності авіаційної інфраструктури.

Автор: 
Коваленко Ольга Василівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2002
Артикул:
0402U002597
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Розділ 2
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АВІАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

2.1. Характеристика основних аспектів діяльності акціонерного товариства Київська агенція повітряних сполучень "Кий-Авіа"
На сучасному етапі в Україні можна виділити чотири основні групи агенцій повітряних сполучень. До першої групи належать агенції, діяльність яких зорієнтована на широке коло споживачів і спектр їх послуг також досить широкий. Це так звані "вуличні агенції". До основної діяльності таких агенцій належить:
* бронювання та продаж авіаквитків на рейси міжнародних та українських авіакомпаній у будь-які країни світу;
* організація здійснення вантажних перевезень;
* туристичні послуги, які надаються у тісній співпраці з відомими туристичними агенціями;
* страхування.
До другої групи агенцій повітряних сполучень відносять агенції, які пропонують послуги ексклюзив-туру. Це, як правило, агенції, створені на базі туристичних фірм, які пропонують платоспроможним клієнтам повний спектр послуг по відпочинку на найпрестижніших курортах світу. До основної діяльності таких агенцій належить:
* фізична організація самого процесу перевезення (фрахт, оренда ПС, організація УПР, обслуговування в аеропортах і т.ін.);
* обслуговування транзитних та трансферних пасажирів;
* оформлення документів, пов'язаних з перетинанням кордонів різних країн;
* забезпечення необхідного рівня сервісу у місці безпосереднього відпочинку, як правило, за рахунок завчасної оренди готелів у відомих місцях відпочинку.
Таких агенцій на ринку України досить багато, але якісний склад цієї групи постійно змінюється з причин жорсткої конкуренції на ринку туристичних послуг. Конкурентоспроможність таких агенцій цілком залежить від стану туристичного бізнесу в країні.
Третя група агенцій повітряних сполучень характеризується тим, що працює лише з корпоративними клієнтами. До основної діяльності цих агенцій належить організація чартерних рейсів або перевезень працівників якоїсь визначеної компанії. Такі агенції працюють з надійними, напрацьованими багаторічним досвідом, крупними клієнтами. Як правило, аналіз діяльності цих агенцій пов'язаний з певними перешкодами, тому що виникає проблема розголошення комерційних таємниць корпоративних клієнтів.
До четвертої групи агенцій повітряних сполучень відносять комбінований варіант всіх вище перерахованих груп.
Київська агенція повітряних сполучень "Кий-Авіа" є типовим представником першої групи агенцій - "вуличних агенцій". Ця агенція є спадкоємцем Зонального Агентства Повітряних сполучень. "Кий-Авіа" контролювало при СРСР весь продаж авіаційних перевезень на території України. Після розпаду СРСР "Кий-Авіа" перетворилося в акціонерне товариство закритого типу, успадкувавши від попередника його основні фонди й зв'язки. Це дозволило підприємству легко завоювати нерозділений ще на той період ринок продажу авіаперевезень.
АТ КАПС "Кий-Авіа" має 25 філій у найбільших містах нашої країни. Стовідсотковим власником даного підприємства є колектив, чисельність якого складає 402 особи.
АТ КАПС "Кий-Авіа" - найбільш відома агенція з продажу авіаквитків в Україні. Ця агенція авторизована IATA (Міжнародною асоціацією авіаперевізників). "Кий-Авіа" на сучасному етапі співпрацює з 150 відомими авіакомпаніями світу, а саме: Міжнародні Авіалінії України, Аеросвіт, Аерофлот, Трансаеро, Пулківскі Авіалінії, Swissair, Sabena, Lufthansa, British Airways, KLM, Air France, Finnair, Delta Airlines, LOT, Malev і інші.
Агенція виконує наступні роботи:
- організація, на основі укладених з авіапідприємствами договорів, залучення ресурсів перевізників до роботи автоматизованих систем продажу квитків і бронювання місць, керування ними, здійснення продажу, бронювання авіаперевезень на внутрішніх і міжнародних авіалініях;
- постійне удосконалювання і розширення роботи мережі кас, філій, бюро з урахуванням попиту громадян і клієнтури;
- пошук клієнтури для пасажирських і вантажних перевезень з метою збільшення комерційного завантаження рейсів, організація (при необхідності у встановленому порядку) рейсів на замовлення і додаткових рейсів для повного задоволення попиту на авіаперевезення;
- вивчення пасажирських потоків, перспективи їхнього розвитку і, на підставі аналізу, розробка пропозицій для авіакомпаній за розкладом руху літаків на внутрішніх повітряних сполученнях та міжнародних повітряних лініях, удосконалення технології обслуговування пасажирів і вантажів;
- участь у розвитку й удосконаленні автоматизованих систем керування, продажу і бронюванні місць, у тому числі системи "Габріель" та інших міжнародних систем;
- організація реклами діяльності агентства, а саме: інформування населення, підприємств, організацій про місцезнаходження авіакас, розклад руху літаків, умови перевезення на повітряному транспорті - за допомогою використання преси, радіо, телебачення й інших засобів масової інформації, а також забезпечення авіакас, філій агентства візуальною інформацією;
- планування і здійснення розвитку засобів обчислювальної й інформаційної техніки, а також комерційного зв'язку, оренда каналів прямого телеграфного і телефонного зв'язку для виконання комерційних функцій;
- укладання договорів з вищими і середніми навчальними закладами по підготовці і перепідготовці кадрів, організація власної бази по підготовці кадрів;
- ведення обліку і розподіл виторгу від продажу авіаперевезень між авіаперевізниками;
- комп'ютеризація, програмне забезпечення обчислювальної техніки, засобів зв'язку, прискорення формування ринку програмно-технічних систем і зв'язаного з ним обслуговування;
- туристично-екскурсійні послуги, організація турів для вітчизняних і закордонних громадян на території України і за її межами, розвиток міжнародного туризму, надання туристам широкого комплексу послуг;
- міжнародні і міжміські поштові перевезення, обробка поштової кореспонденції, видача і прийом грошових переказів, використання радіочастот;