- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
3404U000890 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Управління втратами залізорудної сировини як чинник підвищення економічної ефективності гірничо-збагачувального виробництва
- Методи комплексної оцінки фінансового стану промислового підприємства
- Стратегія антикризового проактивного управління підприємством
- Удосконалення організаційно-економічного механізму реструктуризації підприємства.
- Маркетинговий механізм управління ринком інформаційних продуктів та послуг
- Інвестиційні проекти в системі суб'єктів інноваційного розвитку підприємств(за матеріалами підприємств харчової промисловості Запорізької області України)
- Управління оборотними коштами в умовах їх дефіциту (на прикладі гірничорудних підприємств Кривбасу).
- Маркетинг інноваційних послуг в системі транспорту України (на прикладі науково-дослідних інститутів сфери транспорту)
- Методи управління фінансово-господарською діяльністю підприємства
- Організаційно-економічне обгрунтування реструктуризації підприємств м`ясної промисловості на рівні регіону.