- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
3404U000890 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Управління конкурентоспроможністю підприємства на світових ринках
- Розвиток ринку телевізійної реклами в Україні
- Вплив економічної інформації на планування господарської діяльності підприємства
- Формування системи мотивації продуктивності персоналу підприємства
- Економічна оцінка інноваційної діяльності підприємства
- Маркетингове забезпечення конкуренто-спроможності підприємств споживчої кооперації
- Управління інвестиційною діяльністю залежних підприємств міжнародних холдингових компаній
- Організаційно-економічні методи забезпечення ефективності підприємств взуттєвої промисловості України
- Управління матеріальними потоками на підприємствах вугільної промисловості України
- Формування та ефективність використання економічного потенціалу підприємств харчової промисловості