- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
3404U000890 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Шляхи підвищення ефективності підприємницької діяльності (на прикладі рибодобувних і рибопереробних підприємств Криму)
- Управління прийняттям інвестиційних рішень в системі фінансового менеджменту підприємства
- Управління портфелем цінних паперів підприємства
- Управління інвестиційними процесами на підприємстві в умовах ризику
- Управління маркетингом освітніх послуг в організаціях навчально-курсової мережі АПК
- Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового управління підприємствами
- Розвиток підприємств інфраструктури автомобільного транспорту
- Маркетинг у залученні іноземних інвестицій
- Маркетинговий контролінг в системі управління підприємством
- Оцінка та шляхи підвищення ефективності праці на вугільних підприємствах