- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Моделювання маркетингової стратегії підприємства (на прикладі продукції виробничо-технічного призначення)
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2005
Артикул:
0405U002084 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Формування портфеля облігацій з урахуванням випадкової зміни характеристик
- Синтез моделей прийняття рішень на підприємстві при освоєнні нових ринків збуту продукції
- Моделювання управління розвитком підприємства
- "Економіко-математичне моделювання задачі формування асортименту супермаркету у розрізі товарних груп"
- Моделювання багатомірних фінансово-господарських потоків підприємства
- Економіко-математичне моделювання процесу ефективного використання активної частини основних фондів
- Моделювання мультиагентних систем для управління логістичними процесамина підприємствах
- Оптимізація виробничого потенціалу економічних систем (на прикладі бурякоцукрового підкомплексу)
- Моделювання системи кредитного менеджменту комерційного банку
- Економіко-математичне моделювання еколого-економічних систем в умовах сталого розвитку