- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2006
Артикул:
0406U001461 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Формування організаційно-економічного механізму мобілізації резервів промислового підприємства при трансформації економіки
- Управління стратегічним потенціалом підприємства
- Організаційно-економічне обгрунтування реструктуризації підприємств м`ясної промисловості на рівні регіону.
- Управління енергетичними ресурсами у виробництві
- Ефективність діяльності підприємств-природокористувачів (на матеріалах підприємств Закарпатської області).
- Управління акціонерними товариствами
- Формування системи бюджетування газорозподільних підприємств
- Оцінка та формування конкурентних переваг промислових підприємств
- Маркетингові стратегії торгівців цінними паперами
- Бізнес-процесна організація надання Інтернет-послуг підприємствами телекомунікацій