- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2006
Артикул:
0406U001461 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Обгрунтування амортизаційної політики підприємства в умовах її лібералізації
- Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на ринку свинини
- Інвестиційне забезпечення інноваційної діяльності підприємств
- Організаційно-економічний механізм формування інтегрованих корпоративних структур
- Формування та розвиток роздрібної торговельної мережі в умовах ринкової економіки
- Ефективність інвестицій підприємств харчової промисловості
- Управління стійкістю підприємства
- Формування комплексу системних оцінок інвестиційної привабливості підприємств (на прикладі підприємств молокопереробної галузі)
- Управління цільовою структурою капіталу підприємства
- Формування стратегічного потенціалу підприємства.