- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2006
Артикул:
0406U001461 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Управління розвитком підприємств малого бізнесу
- Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості
- Методологія інтернаціоналізації діяльності промислових підприємств
- Стратегічне управління інвестиційною діяльністю підприємства
- Управління формуванням підприємництва в малих підприємствах
- Управління матеріальними потоками в системах дистриб'юції (на прикладі торгово-посередницьких підприємств-операторів ринку чорних металів України)
- Організаційно-економічне забезпечення підвищення ефективності використання виробничої потужності машинобудівних підприємств.
- Організаційно-економічний механізм управління капіталом підприємства
- Формування стратегії диверсифікації розвитку вуглезбагачувальних підприємств
- Оперативно-виробничі плани як инструмент реализації стратегії виробництва швейних підприємств