Ви є тут

Правова характеристика кримінально-процесуального інституту недопустимості повороту до гіршого

Автор: 
Ковбаса Юрій Петрович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2008
Артикул:
0408U002371
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
1.1. Управління якістю послуг: концептуальні основи та теоретико-практичний аспект розвитку .
1.2. Механізм управління якістю готельних послуг та методичні основи його реалізації .
1.3. Методичні підходи до оцінки рівня якості готельних послуг.
Висновки до
розділу 1
РОЗДІЛ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
2.1. Аналіз рівня якості послуг на підприємствах готельного господарства.
2.2. Оцінка механізму управління якістю у готельних підприємствах.
Висновки до
розділу 2
РОЗДІЛ 3.НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ У СУЧАСНИХ УМОВАХ .
3.1. Розроблення методики оцінки ефективності управління якістю послуг у готельному господарстві
3.2. Удосконалення механізму управління якістю послуг у
готельному господарстві.
3.3. Методологічні підходи до розроблення і впровадження системи якості послуг у готельних підприємствах
Висновки до
розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК