ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НЕЛІНГВІСТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
1.1. Психолого-педагогічна проблема формування мотивації вивчення іноземної мови у вищих нелінгвістичних навчальних закладах
1.2. Креативні технології - основа педагогічної проблеми формування мотивації учіння
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НЕЛІНГВІСТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
2.1. Психолого-педагогічні фактори формування мотивації вивчення іноземної мови у студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів.
2.2. Дидактична модель організації навчальної діяльності у процесі формування мотивації вивчення іноземної мови.
2.3. Технологія формування мотивації вивчення іноземної мови як важливий компонент дидактичної моделі організації навчальної діяльності.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ДИДАКТИЧНОЇ МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НЕЛІНГВІСТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
3.1. Виявлення внутрішніх та зовнішніх мотивів, які впливають на процес вивчення іноземної мови у студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів.
3.2. Індивідуальні відмінності видів пам'яті студентів при вивченні іноземної мови.
3.3. Експериментальна перевірка ефективності дидактичної моделі організації навчальної діяльності та технології формування мотивації вивчення іноземної мови у студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів.
Висновки до третього
розділу.
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922