ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ДИДАКТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Проблема навчального моделювання у педагогічній науці
1.1.1. Моделювання у науковому пізнаванні
1.1.2. Педагогічне моделювання
1.1.3. Види педагогічних моделей
1.2. Навчальне моделювання як засіб організації пізнавальної діяльності школярів
1.2.1. Психолого-педагогічні засади навчального моделювання
1.2.2. Організація пізнавальної діяльності учнів на основі застосування навчальних моделей
1.3. Навчальне моделювання у методиці навчання
фізичної географії
1.3.1. Застосування моделей і моделювання у фізичній географії
1.3.2. Сучасний стан проблеми навчального моделювання у методиці навчання фізичної географії
1.3.3. Графічне моделювання у процесі вивчення географії
1.4. Навчальні моделі у методиці навчання фізичної географії
1.4.1. Навчальні моделі у системі засобів навчання географії
1.4.2. Види графічних моделей
1.4.3. Застосування навчальних моделей у практиці навчання фізичної географії
ВИСНОВКИ ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ З МЕТОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ -Х І -Х КЛАСІВ
2.1. Навчальні моделі у змісті підручників з фізичної географії
2.2. Проектування структури та змісту нвчальних моделей
2.3. Організація і результати експериментального навчання
2.4. Методичні рекомендації до застосування навчальних моделей з фізичної географії
ВИСНОВКИ ДРУГОГО
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922