ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади створення системи тестів з морфології української мови в основній школі
1.1. Тестологічні основи організації контролю навчальних досягнень учнів .
1.1.1. Тестування як метод педагогічного контролю .
1.1.2. Тест навчальних досягнень у системі педагогічного тестування .
1.2. Психолого-педагогічні закономірності тестового контролю результатів навчальної діяльності учнів основної школи
1.3. Лінгводидактичні аспекти тестування мовних знань і вмінь .
Висновки до
розділу .
РОЗДІЛ 2. Експериментально-дослідне навчання за розробленою системою тестів з морфології української мови в основній школі
2.1. Стан організації тестового контролю навчальних досягнень учнів з морфології української мови в основній школі .
2.2. Вихідні положення системи тестів з морфології української мови в основній школі
2.3. Характер і хід експериментального навчання морфології учнів - класів на основі розробленої системи тестів
2.4. Аналіз результатів педагогічного експерименту .
Висновки до
розділу .
ВИСНОВКИ .
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922