ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ
ДО ПРИРОДИ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ
І ФІЛОСОФСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ
1.1. Ретроспективний аналіз еволюції ціннісної позиції
людини щодо природи
1.2. Концептуалізація аксіології природи у вітчизняній освітній спадщині
1.3. Теоретичні ідеї і погляди представників вітчизняної
педагогічної спадщини кінця ХІХ - початку ХХ століття
щодо проблеми формування ціннісного ставлення
школярів до природи
Висновки з першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ВІТЧИЗНЯНА ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА КІНЦЯ
ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО ПРИРОДИ НА АКСІОЛОГІЧНИХ
ЗАСАДАХ
2.1. Аксіологічні засади формування ціннісного ставлення
школярів до природи в педагогічній думці
кінця ХІХ - початку ХХ століття
2.2. Етико-естетичні погляди педагогів на формування
ціннісного ставлення школярів до природи
2.3. Інтеграція наукових ідей представників педагогічної
спадщини в процес формування ціннісного ставлення
школярів до природи й розвитку сучасної екологічної
освіти
Висновки з другого
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ВСТУП
Актуальність
- Київ+380960830922