ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІКИ.
1. Зміст загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя як наукова проблема.
1.2. Формування змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя в історії освіти України
1.3. Сучасні соціокультурні і педагогічні передумови модернізації змісту загальнопедагогічної підготовки.
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ .
2.1. Модель особистості вчителя як основа формування змісту загальнопедагогічної підготовки.
2.2. Принципи визначення змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя
2.3. Аналіз реалізації змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя в педагогічних вищих навчальних закладах України.
Висновки до другого
розділу.
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922