ЗМІСТ
ВСТУП. -
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ
ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ С.Х. ЧАВДАРОВА -
1. Актуальні проблеми сучасної української школи та методики навчання української мови -
1.2. Аналіз літератури та джерел з проблеми дослідження. -
1.3. Педагогічний світогляд С.Х. Чавдарова
у контексті шкільної мовної освіти в Україні -
1.4.Впровадження С.Х. Чавдаровим
передових освітніх ідей у шкільну практику мовної освіти. -
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ . -
РОЗДІЛ
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ С.Х. ЧАВДАРОВА
У ГАЛУЗІ ШКІЛЬНОЇ МОВНОЇ ОСВІТИ. -
2.1. Розробка і вдосконалення С.Х. Чавдаровим
методики навчання української мови. -
2.1.1. Проблеми шкільного підручника
з української мови у методичній науці - - х рр ХХ ст.:
історіографічний аналіз -
2.1.2. Наукова експертиза шкільного підручника
у рецепції С.Х. Чавдарова -
2.1.3. Розробка С.Х. Чавдаровим
науково-теоретичних засад методики шкільної мовної освіти -
2.1.4. С.Х. Чавдаров про шляхи і засоби удосконалення кваліфікації шкільного вчителя мови і літератури. -
2.1.5. Методичні засади формування в учнів
орфографічних умінь і навичок за С.Х. Чавдаровим -
2.2. Питання змісту і методів шкільного курсу української мови у спадщині С.Х.Чавдарова. -
2.2.1. Особливості структурування змісту та організації
шкільного курсу української мови за С.Х. Чавдаровим -
2.2.2. С.Х. Чавдаров про методичний інструментарій
шкільної мовної освіти -
2.3. Творче застосування педагогічних ідей С.Х. Чавдарова
в сучасній українській школі й науці -
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ . -
ВИСНОВКИ -
СПИСОК
- Київ+380960830922