ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ1.1.Поняття "навчання прав людини" в літературі 1.2.Навчання прав людини в загальноосвітній школі І та ІІ ступенів1.3.Категорія наступності в навчанні учнів прав людини 1.4.Методична система забезпечення наступності в навчанні прав людини і громадянина України учнів початкової та основної школиВисновки до
розділу І
Розділ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ І ОСНОВНОЇ ШКОЛИ2.1.Критерії й рівні сформованості компетентності учнів у сфері прав людини і громадянина України2.2.Методика експериментального навчання 2.3.Хід і результати експерименту Висновки до
розділу ІІВИСНОВКИ ДОДАТКИСПИСОК
- Київ+380960830922