ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ БУДІВЕЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
1.1. Інтеграція та інформатизація освіти як проблема професійної педагогіки
1.2. Особливості професійної підготовки фахівців будівельного профілю.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. УМОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ БУДІВЕЛЬНИКІВ.
2. 1. Концептуальні засади інформаційно-технологічного підходу до професійної підготовки майбутніх будівельників.
2.2. Модель інтеграції професійних знань майбутніх будівельників засобами інформаційних технологій.
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ БУДІВЕЛЬНИКІВ
3. 1. Шляхи реалізації інтеграції професійних знань засобами інформаційних технологій у підготовці майбутніх будівельників.
3. 2. Організація та результати дослідно-експериментальної роботи.
Висновки до третього
розділу.ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДОДАТКИ.СПИСОК
- Київ+380960830922