Ви є тут

Романістика Генрі Робертса в контексті англійської прози пізнього Ренесансу.

Автор: 
Тарасенко Кирил Валентинович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U001388
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ РОМАННОГО ЖАНРУ
1. Специфіка рецепції романного жанру від витоків до сьогодення
1. Ґенеза роману як об'єкт наукових дискусій.
1. Cпецифіка розвитку романного жанру в західноєвропейських літературах
Середньовіччя та Ренесансу
РОЗДІЛ ІІ. АНГЛІЙСЬКИЙ ПІЗНЬОРЕНЕСАНСНИЙ РОМАН У СВІТЛІ ТРАДИЦІЙНИХ ТА НОВІТНІХ НАУКОВИХ ІНТЕРПРЕТАЦІЙ
2. Стан вивченості та перспективні напрямки дослідження англійського пізньоренесансного роману
2. Жанрово-стильова типологія єлизаветинського роману: "romance" (Дж.Гасконь, Дж. Лілі, Ф. Сідні) та "novel" (Т. Неш, Т. Делоні)
2. Англійська популярна романістика доби Ренесансу (Е. Манді, Г.Робертс, Е.Форд, Б.Річ): парадокси рецепції
РОЗДІЛ III. ПОЕТИКА РОМАНУ ГЕНРІ РОБЕРТСА "ВИКЛИК ФОРТУНІ"().
3. Поетика заголовку роману в світлі методології рецептивної естетики.
3. Сюжетно-композиційні особливості роману в контексті англійської ренесансної традиції.
3. Проблемно-тематичний комплекс роману
3. Система образів персонажів роману та культурні коди єлизаветинського сприйняття.
3. Жанрово-стильова своєрідність роману "Виклик Фортуні"
РОЗДІЛ IV. ПОЕТИКА РОМАНУ ГЕНРІ РОБЕРТСА "ФЕАНДЕР" ().
4. Поетика заголовку роману "Феандер. Цнотливий лицар"
4. Сюжетно-композиційні особливості та проблемно-тематичний комплекс твору
4. Концепт рицарственності як культурний код та його репрезентація в романі
4.4. Жанрово-стильова своєрідність "Феандера"
ВИСНОВКИ
СПИСОК