ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ІСТОРИКО-СТИЛЬОВІ
ПРОЕКЦІЇ МІЖКУЛЬТУРНИХ ВЗАЄМОДІЙ
1.1. Дискурс теорії діалогу.
1.2. Від романтизму до постмодернізму: динаміка стильової циклічності
у хронотопі ХІХ-ХХ століть.
1.3. Неоромантизм та неофольклоризм як провідні стильові
вектори постмодерної парадигми.
РОЗДІЛ 2. УКРАЇНА - ПОЛЬЩА: ДО ПРОБЛЕМИ
ДІАЛОГУ КУЛЬТУР.
2.1. Культурно-мистецькі взаємини між Україною і Польщею
в контексті загальноєвропейських інтегративних процесів.
2.1.1. Етапи еволюції Львівської композиторської школи
2.1.2. Катовіцька композиторська школа - від витоків
до сучасності.
2.2. Поетика камерних вокально-інструментальних жанрів в
історичному та національно-ментальному вимірах.
2.2.1. Тенденції оновлення системи камерних вокально-
інструментальних жанрів у творчості українських композиторів
2.2.2. Тенденції оновлення системи камерних вокально-
інструментальних жанрів у творчості польських композиторів.
РОЗДІЛ 3. ІНДИВІДУАЛЬНО-АВТОРСЬКІ МОДЕЛІ
КАМЕРНОЇ КАНТАТИ
3.1. Деякі риси жанрової специфіки камерної кантати.
3.2. Неофольклорні акценти романтичної стилістики:
Перша і Друга камерні кантати В.Камінського
3.3. Стильові рецепції пізнього романтизму:
"Спів для рівнодення" та "Скарга терну" Ю.Ланюка .
3.4. Вокально-інструментальний театр:
"Мікросхеми", "П'ять весільних ладкань з Покуття",
"П'єро мертвопетлює" О.Козаренка
3.5. Романтичний метафоризм образного світу:
"Звертаючись до Тебе" Е.Кнапіка
РОЗДІЛ 4. ІНДИВІДУАЛЬНО-АВТОРСЬКІ МОДЕЛІ
КАМЕРНОГО ВОКАЛЬНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ЦИКЛУ.
4.1. Деякі риси жанрової специфіки камерного вокально-
інструментального циклу.
4.2. Новий ліризм авторського висловлювання:
"Пісні потойбіч людей" Ю.Ланюка
4.3. Індивідуально-авторські рецепції постмодерну: "Нефритова флейта"
Е.Кнапіка.
4.4. "Нова простота" як принцип мислення:
"Три пісні" А.Лясоня
4.5. Інноваційність індивідуальної системи виразових засобів:
"Трансляція VI" та "Три етюди" А.Кжановського
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922