ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ І
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Ретроспективний аналіз розвитку нових інформаційних технологій та підготовка вчителів до їх застосування у школі
1.2. Дидактичні аспекти впровадження інформаційних технологій у початковій школі
1.3. Стан практичної готовності учителів до використання комп'ютерної техніки на уроках з курсу "Я і Україна" у початкові школі
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ II
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧО-ПРИРОДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
2.1. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування комп'ютерно-інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі
2.2. Показники результативності та рівні підготовки майбутніх учителів до застосування сучасних інформаційних технологій
2.3. Методика навчання студентів використанню комп'ютерних програм на уроках з курсу "Я і Україна"
2.3. Особливості добору змісту та організаційних форм підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування комп'ютерно-інформаційних технологій у навчальному процесі
2.3. Методичні рекомендації щодо вивчення студентами спецкурсу "Застосування комп'ютерних програм на уроках з курсу "Я і Україна""
2.3. Технологія розробки та застосування комп'ютерних програм на уроках при вивченні учнями початкових класів тем природознавчого та суспільствознавчого спрямування
Висновки до другого
розділу
Розділ ІІІ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КОМП'ЮТЕРНО- ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧО-ПРИРОДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
3.1. Методика організації педагогічного дослідження
3.2. Вхідна діагностика підготовки студентів у вищому навчальному закладі до застосування комп'ютерно-інформаційних технологій у початковій школі
3.3. Динаміка підвищення рівня підготовки майбутнього учителя початкової школи до сучасного застосування комп'ютерно-інформаційних технологій
Висновки до третього
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922