ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
Психолого-педагогічні основи використання засобів наочності та моделювання у навчальному процесі початкової школи
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань використання
засобів наочності та моделювання
1.2. Засоби наочності та моделювання як педагогічні категорії і їх місце
в навчальному процесі
1.3. Вплив психологічних факторів та дидактичних умов на ефективність застосування засобів наочності та моделювання
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ
Застосування засобів наочності й моделювання для формування знань і вмінь молодших школярів
2.1. Місце засобів наочності й моделювання у практичній діяльності
вчителя сучасної початкової школи
2.2. Методика використання моделювання в процесі навчання як одного із
найважливіших факторів свідомого засвоєння знань
2.3. Експериментальна перевірка впливу засобів наочності й моделювання на формування знань і вмінь учнів початкових класів
Висновки до другого
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922