Ви є тут

Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до реалізаціїкомунікативного підходу в навчаннііноземної мови учнів початкової школи

Автор: 
Зубенко Тетяна Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001747
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
Вступ
Розділ 1. Підготовка майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи як педагогічна проблема
1.1.Теоретичні засади професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи .
1.2.Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи як проблема у підготовці майбутнього вчителя
1.3.Сучасний стан професійної підготовки майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи
Висновки до
розділу .
Розділ 2. Моделювання організаційно-педагогічних умов підготовки майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи
2.1.Модель реалізації організаційно-педагогічних умов2.2.Комунікативне спрямування змісту професійно орієнтованих дисциплін.
2.3.Інтегрування професійно-педагогічних знань, умінь і навичок студентів з теорії і практики реалізації комунікативного підходу
2.4.Комунікативне спрямування педагогічної практики майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи.
2.5.Організація іншомовного комунікативного середовища у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи
Висновки до
розділу .
Розділ 3. Експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов і моделі їх реалізації в навчальному процесі закладів освіти.
3.1.Мета, завдання та методика проведення експериментальної роботи .
3.2.Хід і аналіз результатів розвідувального експерименту.3.3.Хід і аналіз результатів формувального експерименту.Висновки до
розділу .Висновки .Додатки .Список