ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ
ЕПІСТЕМОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА
РОЗВИТКУ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ
ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ДОБИ ВІХОВИХ КУЛЬТУР СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ
1.1. Епістемологічна парадигма освіченості
у "східній" та "західній" традиції
1.2. Модель учнівства і постать Учителя за доби віхових культур
Стародавнього світу
1.3. Педагогічні ідеї доби віхових культур Стародавнього світу
та їх наслідки
Висновки до першого
розділу
Розділ
ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ
ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ
В СВІТОГЛЯДНІЙ СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
2.1. Споглядання трансценденції
як спосіб виховання людської особистості у Візантії
2.2. Роль стратифікаційних кодексів у західноєвропейській
виховній системі готичної доби
2.3. Освітньо-виховні домінанти пізнього Середньовіччя:
діалог європейського "гуманізму" та ісламської "теократії".
Висновки до другого
розділу
Розділ
РЕФЛЕКСІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПЕРІОДУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
3.1. Педагогічні цінності окресленого періоду
3.2. Профетичне значення гуманістичної спрямованості педагогічної думки
окресленого періоду для педагога на сучасному етапі
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922