ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
1.1. Поняття дидактичної гри у науковій літературі
1.2. Функції гри як засобу навчання молодших школярів
1.3. Дидактичні принципи використання дидактичної гри
у навчанні іноземних мов
1.4. Психологічні передумови навчально-ігрової діяльності молодших
школярів
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ
2.1. Модель процесу навчання іноземних мов молодших школярів із використанням дидактичної гри
2.1.1. Цілі та зміст навчання іноземних мов учнів початкової школи
2.1.2. Діяльність учителя і учнів у процесі дидактичної гри
2.2. Умотивування навчальної діяльності школярів засобами
дидактичної гри
2.3. Дидактичні умови використання гри на уроках іноземних мов у
початковій школі
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
3.1. Організація експерименту
3.2. Аналіз результатів експерименту
Висновки до третього
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ СПИСОК
- Київ+380960830922