ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ВПЕВНЕНОСТІ В СОБІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ
1.1. Впевненість у собі як особистісний феномен .1.2. Аналіз упевненості в собі в онтогенетичному вимірі 1.3. Наступність у вихованні впевненості в собі у старших дошкільників та молодших школярів .
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЕВНЕНОСТІ В СОБІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ .
2.1. Методика вивчення особливостей прояву впевненості в собі в ранньому онтогенезі
2.2. Характеристика рівнів сформованості впевненості в собі у дітей и років .
2.3. Віково-статеві особливості впевненої поведінки старших дошкільників і молодших школярів .
2.4. Вплив сім'ї та суспільного закладу на виховання впевненості в собі .
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ВПЕВНЕНОСТІ В СОБІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ .
3.1.Теоретичне обґрунтування педагогічних умов та методів оптимізації процесу виховання впевненості в собі у дітей и років.
3.2. Методика формувального експерименту 3.3. Оцінка ефективності особистісно орієнтованої системи виховання впевненості в собі у старших дошкільників та молодших школярів
Висновки до третього
розділу .
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ СПИСОК
- Київ+380960830922