ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ АГРАРНИКІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Сучасні вимоги та підходи до розвитку аграрної освіти
1.2. Аналіз стану наукової розробки проблеми формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх аграрників
1.3. Постановка завдань дослідження
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТ-НОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
2.1. Зміст та структура професійно-термінологічної компетентності
2.2. Критерії, показники та рівні сформованості професійно-термінологічної компетентності аграрників
2.3. Обґрунтування педагогічних умов формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх фахівців-аграрників
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ ТА ЇЇ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА
3.1. Стан сформованості професійно-термінологічної компетентності майбутніх фахівців-аграрників на етапі констатувального експерименту
3.2. Методичні аспекти реалізації педагогічних умов формування професійно-термінологічної компетентності студента аграрного навчального закладу
3.3. Результати формувального експерименту та їх аналіз
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922