Зміст
ВСТУП
–
РОЗДІЛ 1. Легендарно-міфологічні структури у літературному
контексті-
–
1.1. До проблеми трансформації традиційних сюжетів та образів у літературі ХХ
ст.
–
1.2. Функціонування міфологічного та біблійного матеріалу у німецькомовній
літературі післявоєнного періоду- –
Розділ 2. Бертольт Брехт як засновник жанру „обробок” у німецькомовних
літературах
–
2.1. Проблема традиції у творчості Б.
Брехта –
2.2. Специфіка обробок Б.
Брехта –
Розділ 3. Переосмислення традиційних структур у творчості П.
Хакса
–
3.1. Своєрідність творчого методу Петера Хакса- –
3.2. Інтерпретація традиційних міфологічних сюжетів у жанрі класицистичної
комедії- –
3.3. Обробка як одна з форм трансформації легендарно-міфологічних образів у
творчості Петера Хакса (в контексті переосмислення фестшпілю
Гете)-
–
Розділ 4. Традиція крізь призму творчості Х. Мюллера- –
4.1. Особливості переосмислення міфологічних образів у п'єсах Х.
Мюллера
–
4.2. Міфи про Філоктета та про Геракла в інтерпретації Х.
Мюллера
–
4.3. Проблема „злочин та покарання” у п'єсі Х. Мюллера
„Горацій”-
–
Розділ 5. Аксіологічна трансформація традиційних структур у творчості Ф.
Дюрренматта-
–
5.1. Переосмислення міфологічних та біблійних сюжетів у творах Ф.
Дюрренматта-
–
5.2. Проблема кризовості людської цивілізації крізь призму п'єс Ф. Дюрренматта
„Ангел приходить до Вавилону” і „Геркулес та Авгієві
стайні”
–
5.3. Трансформація біблійних образів у п'єсі Ф. Дюрренматта „Портрет
планети”
–
ВИСНОВКИ
–
СПИСОК
- Київ+380960830922