ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СТАН ТЕОРЕТИЧНОЇ І ПРАКТИЧНОЇ РОЗРОБЛЕНОСТІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ
ФУНКЦІЙ ВЕРХНІХ КІНЦІВОК У ДІТЕЙ ІЗ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ
1.1. Науково-методичні аспекти формування рухових функцій у дітей із
церебральним паралічем
1.2. Розвиток функцій верхніх кінцівок в онтогенезі й у дітей із церебральним
паралічем
1.3. Сучасні підходи до вирішення проблеми розвитку рухових функцій у дітей із
церебральним паралічем у системі медико-соціальної і педагогічної реабілітації
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ РУК У ДІТЕЙ – РОКІВ ЗІ
СПАСТИЧНИМИ ФОРМАМИ ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ
2.1. Організація і методи дослідження
2.2. Результати констатувального експерименту
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З РОЗВИТКУ
ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ РУК У ДІТЕЙ – РОКІВ ЗІ СПАСТИЧНИМИ ФОРМАМИ
ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ
3.1. Обґрунтування, корекційний зміст методики розвитку функціональних
можливостей рук у дітей – років зі спастичними формами церебрального
паралічу
3.2. Методика навчання рухових дій дітей – років зі спастичними формами
церебрального паралічу
3.3. Результати дослідження ефективності методики розвитку функціональних
можливостей рук у дітей – років зі спастичними формами церебрального
паралічу
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922