ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І
НАУКОВО - ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ ЗАСОБАМИ
ПРИЙМЕННИКОВИХ КОНСТРУКЦІЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
1.1.Проблема прийменника в сучасному
мовознавстві.
1.2.Психологічні та лінгводидактичні основи формування
комунікативно-мовленнєвих умінь молодших
школярів
1.3.Нейропсихологічні та фізіологічні передумови формування
комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів (прийменниковий
аспект).
Висновки з першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ
ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВИВЧЕННЯ ПРИЙМЕННИКА У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ СПЕЦІАЛЬНИХ ШКІЛ ДЛЯ
ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
2.1.Методичне забезпечення та діагностика вивчення прийменника в початковій
ланці освіти спеціальних
шкіл.
2.2.Завдання, методика та результати пошуково-констатувального
експерименту
Висновки з другого
розділу.
РОЗДІЛ ІІІ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ПРИЙМЕННИКОВИХ КОНСТРУКЦІЙ
3.1.Теоретичні передумови формувального
експерименту
3.2.Організація та структура експериментального
навчання.
3.3.Результати формувального етапу навчання за експериментальною методикою
формування комунікативно - мовленнєвих умінь засобами прийменникових
конструкцій молодших школярів із ТПМ Висновки з
третього
розділу.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922