Ви є тут

Формування творчих здібностей учнів природничо-математичних ліцеїв в умовах інноваційних технолоій

Автор: 
Хмеляр Інеса Макарівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003572
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЛІЦЕЇСТІВ
1.1. Творчі здібності особистості як філософська, психологічна та педагогічна
категорія
1. 2. Діяльнісний і проблемний підхід у формуванні творчої особистості ліцеїста
1.3. Інноваційні технології та їх роль у формуванні творчих здібностей
ліцеїстів
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ЛІЦЕЇВ
2.1. Модульно-рейтингова та інформаційні технології навчання предметів
природничо-математичного циклу в ліцеї
2.2. Індивідуалізація і диференціація навчання
2.3. Нетрадиційні форми занять та методи їх проведення
2.4. Підвищення педагогічної майстерності вчителя
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА
ЕФЕКТИВНОСТІ СУКУПНОСТІ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЛІЦЕЇСТІВ
3.1. Методика експерименту
3.2. Стан сформованості творчих здібностей учнів природничо-математичних
ліцеїв
3.3. Результати формувального експерименту
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
Додаток А Програми
Додаток Б Експериментальний майданчик
Додаток В Робота опорної школи
СПИСОК