Ви є тут

Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до самоосвітньої діяльності.

Автор: 
Іщенко Володимир Іванович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003628
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ.
І. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО
ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Історичні етапи розвитку ідеї професійного самовдосконалення вчителя
природничих дисциплін у вітчизняній
науці.
Характеристика і модифікація базових теоретичних категорій
дослідження.
Специфіка підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до самоосвітньої
діяльності у вищих навчальних закладах
України.
Висновки до першого
розділу.
ІІ. НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО
САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Формування “Я-позиції” майбутнього вчителя природничих дисциплін на основі
самооцінки і позитивного ставлення до особистісних
ресурсів
2.2. Самовиховання і самоорганізація як основа самоосвітньої діяльності
майбутнього вчителя природничих
дисциплін.
2.3. Єдність теорії і практики у підготовці майбутнього вчителя природничих
дисциплін до самоосвітньої діяльності
Висновки до другого
розділу
ІІІ. Експериментальна апробація моделі підготовки майбутнього вчителя
ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН до самоосвітньої діяльності
3.1. Зміст та технологія експериментальної роботи з підготовки майбутнього
вчителя природничих дисциплін до самоосвітньої
діяльності
3.2. Ефективність моделі підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін
до самоосвітньої
діяльності
3.3. Методичні рекомендації з упровадження моделі підготовки майбутнього
вчителя природничих дисциплін до самоосвітньої
діяльності
Висновки до третього
розділу.
Висновки
Додатки.
Список