Ви є тут

Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання до застосування тренінгів у навчальному процесі загальноосвітньої школи.

Автор: 
Панасюк Ірина Вячеславівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004016
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТРЕНІНГІВ У
ПЕДАГОГІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ…….
1.1. 
Тренінг як елемент інноваційного навчання……………………
1.1.1. 
Актуальність проблеми реформування й удосконалення фізичного виховання у
вертикалі освіти…………….……………
1.1.2. 
Характеристика тренінгу як складової інноваційної педагогічної технології
інтерактивного навчання…………….
1.1.3. 
Методичні принципи роботи в тренінгових групах……….…….
1.2. 
Компетентнісний підхід до застосування тренінгів у педагогічній діяльності
вчителів фізичного виховання…….….
1.2.1. 
Вимоги до продуктивної інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів
фізичного виховання…………………….…
1.2.2. 
Цілі та завдання роботи тренінгових груп у навчальному
процесі………………………………………………….……………
1.2.3. 
Компоненти підготовки вчителя фізвиховання до впровадження тренінгів у
школі……………………………………………….….
1.2.4.
Аналіз тренінгових методів для їх використання на уроках фізичного
виховання…………….…………….………………….
Висновки до
розділу ……………………………………………….
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДО
ЗАСТОСУВАННЯ ТРЕНІНГІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ
ШКОЛИ……………………………
2.1. 
Стан підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до використання
тренінгів у школі………………………………….
2.2. 
Характеристика моделі підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до
застосування тренінгів у навчальному процесі загальноосвітньої
школи……………………………………………
2.3. 
Формування пізнавальної активності студентів як основи мотиваційного компонента
підготовки майбутніх учителів фізвиховання до використання тренінгів у
школі……………….
2.4. 
Реалізація когнітивно-методичного компонента підготовки вчителів фізичного
виховання до проведення тренінгів…………
2.5. 
Методика реалізації організаційно-діяльнісного компонента підготовки студентів
до застосування тренінгів у школі………….
2.6. 
Комунікативна компетентність учителя як необхідний елемент умінь проводити
тренінги в загальноосвітній школі………………
Висновки до
розділу ………………………………………………
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТРЕНІНГІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ
ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ…………………………….
3.1. 
Порівняльний аналіз підготовленості студентів контрольних та експериментальних
груп до проведення тренінгів на початковому етапі……………………………………………
3.2. 
Дослідження ефективності методики підготовки студентів до проведення
тренінгів……………………………….……….
Висновки до
розділу ……………………………………………….
ВИСНОВКИ…………………………………………………………….……
ДОДАТКИ…………………………………………………………….……
СПИСОК