ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
ЗАСОБАМИ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Методологічні основи процесу інструментально-виконавської підготовки
майбутнього вчителя музики
1.2. Ретроспективний аналіз досліджуваної проблеми
1.3. Змістовно-компонентна модель формування готовності сучасного вчителя
музики до інструментально-виконавської діяльності
Висновки до
Розділу
РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ
СТУДЕНТІВ ДО ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Діагностика інструментально-виконавської підготовки студентів мистецьких
факультетів
2.2. Поетапне формування в студентів готовності до інструментально-виконавської
діяльності на основі інтегративного підходу
2.3. Результати експериментального дослідження
Висновки до
Розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922