ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ……………………………………….
ВСТУП……………………………………………………….………….…….…
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності студента ….
1.2. Принципи, критерії та рівні активності навчально-пізнавальної діяльності
студентів ….
1.3. Методи навчання та їх роль в активізації навчально-пізнавальної діяльності
студентів
1.4. Роль інформатики в системі фахової підготовки вчителя біології
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
КОМПОНЕНТИ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
2.1. Етапи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-біологів при
навчанні інформатики
2.2. Методи, засоби та форми активізації навчально-пізнавальної діяльності
студентів-біологів у процесі навчання інформатики
2.3. Завдання, етапи й зміст експериментальної роботи
2.4. Результати й висновки експериментальної роботи
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922