ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ.ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ.
1.1. Індивідуальна формa навчання та її "похідні".
1.2. Стан розробки проблеми дослідження в літературі та у практиці
навчання в університеті
1.3. Психолого - педагогічні особливості індивідуального навчання історії математики
1.4. Концепція індивідуального навчання історії математики в
педагогічному університеті
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
2.1. Індивідуальний підхід до пропедевтичного ознайомлення студентів з історією математики .
2.2. Використання індивідуальної форми навчання для систематичного курсу історії математики .
2.3. Контроль і оцінювання знань і умінь студентів з історії математики в умовах індивідуалізації навчання
2.4. Індивідуальне навчання історії математики в процесі науково-дослідницької роботи студентів
2.5. Організація та результати педагогічного експерименту .
Висновки до
розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922