ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади функціонування інтерактивних методів навчання в
старших класах
Інтерактивний метод як лінгводидактична категорія
Психолінгвістичні засади використання інтерактивних методів навчання в старших
класах
Лінгводидактичний аспект упровадження інтерактивних методів
Висновки
розділу
Розділ 2. Теорія і практика функціонування інтерактивних методів навчання
Аналіз методичного забезпечення
Стан роботи з використання інтерактивних методів навчання на уроках української
мови
Висновки
розділу
Розділ 3. Методика функціонування інтерактивних методів навчання української
мови
Зміст і завдання дослідного навчання
Експериментальна перевірка системи використання інтерактивних методів навчання
в старших класах
3.2.1. Мотиваційно-коригувальний етап
3.2.2. Узагальнювально-систематизуючий етап
3.2.3. Контрольно-рефлексивний етап
Результати дослідного навчання
Висновки
розділу
Загальні висновки
Додатки
Список
- Київ+380960830922