ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ПРОБЛЕМА РОЗУМІННЯ ЛЮДИНИ ЛЮДИНОЮ
1.1.Основні напрямки дослідження розуміння в психології 1.2. Розуміння як
сприйняття і пізнання людини людиною
1.3. Розуміння як розв’язування творчої задачі
1.4. Розуміння в контексті батьківсько-дитячих стосунків Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗУМІННЯ БАТЬКАМИ ПРОЯВІВ ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ
2.1. Загальна характеристика дитячої обдарованості та її проявів
2.2. Обдарована дитина в сім’ї як об’єкт розуміння
2.3. Розуміння батьками проявів дитячої обдарованості та його детермінанти
2.4. Генезис розуміння проявів дитячої обдарованості
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
ОРГАНІЗАЦІЯ ТРЕНІНГУ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ РОЗУМІННЯ БАТЬКАМИ СВОЇХ ОБДАРОВАНИХ
ДІТЕЙ
3.1. Зміст та структура тренінгу
3.2. Результати формувального експерименту
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922