Ви є тут

Об'єктивація концепту РОБОТА у сучасному британському та американському художньому дискурсі.

Автор: 
Благодарна Олена Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003997
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП …………….……………………………………………………………….
Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ОБ’ЄКТИВАЦІЇ КОНЦЕПТУ РОБОТА В
АНГЛОМОВНОМУ ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ ………………………………………………
1. Художній дискурс як контекст актуалізації концепту РОБОТА…
. Тлумачення концепту у сучасних лінгвокогнітивних студіях ….
Структурні складники концепту РОБОТА …………………………
Методика аналізу концепту РОБОТА ………………………………
1.5. Номінативні засоби вербалізації концепту РОБОТА ………………
1.5.1. Обґрунтування вибору імені концепту РОБОТА …….……
1.5.2.Структура значення номінативних засобів вербалізації концепту РОБОТА
………………………………….………………
1.5.2.1. Структурно-семантична класифікація номінацій концепту РОБОТА
………………………………………….
1.5.2.2. Образність у структурі значення номінацій концепту
РОБОТА……………………………………………………….
1.5.2.3. Оцінка у структурі значення номінацій концепту
РОБОТА…………………………………………………….…
1.5.3. Дескриптивно орієнтовані номінативні засоби вербалізації концепту
РОБОТА……………………………………………………
1.5.4. Прагматично орієнтовані номінативні засоби вербалізації концепту
РОБОТА……….………………………………………….
1.6. Синонімічний ряд імені концепту РОБОТА ……………….…………
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ І………………………………….………………….
Розділ 2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТТЄВО-ЦІННІСНОГО ЗМІСТУ КОНЦЕПТУ РОБОТА В
АНГЛОМОВНОМУ ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ ………………………………………………………………………
2.1. Поняттєво-ціннісній зміст концепту РОБОТА за даними
психолого-соціологічних досліджень…………………………………
2.1.1. Психолого-соціологічні засади діяльності………………
2.1.2. Зміна ролі людини у ході еволюції засад менеджменту…
2.1.3. Феномен РОБОТА у британському та американському лінгвокультурних
соціумах……………………………………….
2.2. Поняттєво-ціннісний зміст концепту РОБОТА за даними його операційних
модусів ……………………………………………………
2.2.1. Систематизаційний модус………………………………
2.2.2. Нормативний модус………………………………………
2.2.2.1. Інтенсіонал та жорсткий імплікаціонал…………
2.2.2.2. Високовірогідний та слабкий імплікаціонал…….
2.2.3. Категоризаційний модус……………………………….…
2.2.3.1. Підходи до визначення категорії….…….………
2.2.3.2. РОБОТА як категоріальний концепт………….….
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ …………………………………………………….
Розділ 3. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОБРАЗНО-ЦІННІСНОГО ЗМІСТУ КОНЦЕПТУ РОБОТА В АНГЛОМОВНОМУ
ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ………………………………………………………………………
3.1. Інструментарій теорії концептуальної метафори як підґрунтя аналізу
образно-ціннісного складника концепту РОБОТА………….
3.2. Конвенціональні метафори роботи………………………………
3.2.1. Суб’єктні метафори…………………………………………
3.2.2. Об’єктні метафори …………………………………………
3.3. Образні метафори роботи ………………………………………….
3.3.1.Метафори, що концептуалізують суб’єктів роботи та їх місцезнаходження
………………………………………………….
3.3.2.Метафори дії/стану суб'єктів роботи …………………….…
3.3.3.Метафори, що концептуалізують роботу як цілісний феномен
…………………………………………………………….
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ ………………………………… …………………
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………
ДОДАТКИ ………………………………………………………………………
СПИСОК