З М І С Т
В С Т У П . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . .
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ УЧІННЯ
1.1. Учіння як психолого-педагогічне явище . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. .
1.2. Сутність мотивації учіння та особливості її формування
у школярів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
Висновки до першого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. .
Розділ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ УЧІННЯ ГРИ НА ФОРТЕПІАНО
2.1. Проблема формування мотивації учіння в теорії та методиці
інструментально-виконавської підготовки . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Умови формування мотивації учіння гри на фортепіано
у школярів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . .
Висновки до другого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . .
Розділ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ УЧІННЯ
ГРИ
НА ФОРТЕПІАНО У ШКОЛЯРІВ
3.1. Діагностика сформованості мотивації учіння гри на фортепіано
у школярів (констатувальний експеримент) . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2. Обгрунтування методики формування мотивації учіння гри на
фортепіано та зміст дослідно-експериментальної роботи . . . . .
3.3. Аналіз результатів експериментального дослідження . . . . . . . .
Висновки до третього
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . .
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . .
СПИСОК
- Київ+380960830922