Ви є тут

Синестезійна образність поетичного тексту: лінгвокогнітивний аспект (на матеріалі американської жіночої поезії кінця ХІХ – початку ХХІ століття).

Автор: 
Редька Інна Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004514
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ СЛОВЕСНОЇ
СИНЕСТЕЗІЇ.
1.1.
Словесна синестезія як спосіб вираження авторських відчуттів у поетичному
тексті.
1.2.
Різновиди словесної
синестезії
1.3.
Словесна синестезія у світлі сучасних наукових парадигм
1.3.1.
Філософські підвалини вивчення словесної синестезії……….
1.3.2.
Нейрофізіологічні та психологічні механізми словесної
синестезії
1.3.3.
Теоретичні надбання естетики у вивченні словесної
синестезії
1.3.4.
Словесна синестезія у літературознавчих студіях та поетичній
практиці.
1.3.5.
Словесна синестезія як об’єкт лінгвістичних досліджень
1.4.
Словесно-поетична синестезія як лінгвокогнітивний конструкт.
1.4.1.
Вербальний
рівень
1.4.2.
Концептуальний
рівень
1.4.2.1.
Особливості формування сенсорного концепта.
1.4.2.2.
Концептуальні механізми формування словесно-поетичної
синестезії
1.4.3.
Передконцептуальний рівень……………………………………
1.5.
Методика аналізу словесно-поетичної синестезії в американській жіночій
поезії…………………………………………………………….
Висновки до
розділу
1
РОЗДІЛ 2. ЛІНГВОКОГНІТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СЛОВЕСНО-ПОЕТИЧНОЇ СИНЕСТЕЗІЇ
В АМЕРИКАНСЬКІЙ ЖІНОЧІЙ ПОЕЗІЇ
2.1.
Синестезійне мапування як основа формування словесно-поетичної
синестезії………………………………………………………………….
2.2.
Міждоменові різновиди синестезійного мапування…………………….
2.2.1.
Модальне
мапування
2.2.2.
Амодальне
мапування.
2.2.3.
Екстрадуктивне
мапування
2.2.4.
Інтродуктивне
мапування.
2.3.
Синтез сенсорних концептів у формуванні словесно-поетичної
синестезії………………………………………………………………….
2.4.
Моделі інтеграції мапувань у межах словесно-поетичної
синестезії………………………………………………………………….
2.4.1.
Монополярна
модель
2.4.2.
Біполярна модель ……………………………………………….
2.4.3.
Ланцюгова
модель
2.4.4.
Циркулярна модель ………………………………………………
2.5.
Тенденції використання синестезійної образності в американській жіночій
поезії
2.5.1.
Домінантні синестезійні образи "холодної" поезії
2.5.2.
Домінантні синестезійні образи "гарячої" поезії.
Висновки до
розділу
2
ЗАГАЛЬНІ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК