ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ.
1.1. Роль і місце курсу з основ програмування в системі підготовки фахівців у
галузі комп’ютерних
наук
1.2. Особливості навчання дисциплін циклу комп’ютерних наук у ВНЗ України та за
кордоном.
1.3. Вимоги до професійних якостей майбутніх
інженерів-програмістів
1.4. Психолого-педагогічні основи навчання основ
програмування
1.4.1. Психологічні основи навчання основ
програмування
1.4.2. Діяльністний підхід у навчанні основ
програмування.
1.4.3. Компетентністний підхід у навчанні основ
програмування.
1.4.4. Диференційований підхід у навчанні основ
програмування.
1.4.5. Модульно-рейтингова система навчання основ
програмування.
Висновки до
розділу
1
РОЗДІЛ
МЕТОДИЧНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ОСНОВ
ПРОГРАМУВАННЯ.
2.1. Мета, завдання і функції навчання курсу з основ
програмування.
2.2. Зміст курсу з основ
програмування….
2.2.1. Принципи визначення змісту курсу з основ програмування для майбутніх
інженерів-програмістів.
2.2.2. Теоретичні основи
курсу
2.2.3. Зміст лабораторного практикуму.
2.3. Сучасні принципи, підходи і методи навчання основ
програмування.
2.3.1. Принципи навчання основ програмування.
2.3.2. Сучасні підходи до навчання основ програмування
2.3.2.1. Задачний підхід у навчанні основ програмування
2.3.2.2. Навчання стилю програмування, як складова формування професійної
культури майбутніх
інженерів-програмістів.
2.3.2.3. Диференційований підхід як засіб підвищення мотивації студентів при
навчанні основ
програмування
2.3.2.4. Індивідуалізація процесу навчання основ
програмування
2.3.3. Методи навчання основ програмування.
2.3.3.1. Традиційні методи навчання основ програмування
2.3.3.2. Метод парного програмування…………………….
2.3.3.3. Колективний проект як метод активного навчання основ
програмування
2.3.3.4. Метод паралельного навчання мов
програмування
2.4. Засоби навчання основ програмування…………………
2.4.1. Аналіз підручників, посібників і збірників задач з основ
програмування.
2.4.2. Система завдань з основ програмування як засіб підвищення практичної
значущості результатів
навчання.
2.4.3. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні основ
програмування.
2.4.4. Системи
програмування.
2.5. Форми організації навчальної діяльності студентів при навчанні основ
програмування
2.6. Елементи модульно-рейтингової системи навчання основ
програмування.
2.7. Експериментальна перевірка ефективності розроблених компонентів методичної
системи навчання основ
програмування.
2.7.1. Організація і проведення педагогічного експерименту.
2.7.2. Аналіз результатів педагогічного експерименту
Висновки до
розділу
2
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922